Få hjælp til administration af lejeboliger
Ejer du boliger, der udlejes? Så ved du også, hvor meget papirarbejde, der følger med den slags. For nogle er det en enkelt bolig, der udlejes – for andre er boliger en investering, og I har flere forskellige boliger i jeres portefølje, som I administrerer. Det kræver en hel del overblik – og så er det vigtigt at have styr på finanserne. Det kan nogle gange være en god idé at få ekstern hjælp til den del, så I ved, at der er fuldstændig styr på det.
På https://www.azets.dk/ejendomme/ejendomsadministration/ kan I læse meget mere om de muligheder, I har for hjælp til administration af ejendomme. Det gælder alt fra forsikringer til administration af fuldmagter og opkrævninger. Det er muligt at investere i en samlet pakke, hvor I kan få grundlæggende hjælp til alle disse ting – eller I kan vælge udvidede pakker, hvor der er endnu mere at hente.
Få hjælp i foreningen
I en andelsbolig- eller ejerforening er der endnu flere ting, der skal være styr på. Her skal der være styr på alle medlemmer, opkrævning af kontingent og betalinger, og meget mere. Det kan være svært at holde styr på, og det kræver, at der dedikeres tid specifikt til opgaven. Det er I sikre på, der bliver, hvis I vælger at arbejde sammen med ejendomsadministratorer, der kan klare opgaven for jer.
På den måde kan jeres fokus ligge på investering i boliger, så I kan få en forretning op at køre, mens det praktiske overlades til folk, der har god erfaring på netop det område. Ejendomsadministration dækker blandt andet også over regnskabsføring af jeres lejemål, ligesom der vil blive oprettet konti specifikt til hvert enkelt lejemål. Det gør, at transparensen altid vil være helt i top, og I kan få indblik i hvert enkelt lejemål – på den måde er der ikke noget, der bliver overset.