Hvad er forskellen på B2B og B2C?

Der er mange, der er en smule tvivlende, når snakken falder på B2B og B2C. For er der måske her efterhånden tale om buzzwords, som det kan være svært at forholde sig til, netop fordi at de gængse grænser kan være ved at blive udvasket? Det er der noget, der tyder på.

Det er nemlig ikke alle virksomheder, der i dag kan markere sig som værende enten det ene eller det andet. Flere sælger nemlig varer, produkter og ydelser inden for begge segmenter, så hvilken virksomhed er man så? Kan man være både B2B og B2C på én gang?

En samarbejdspartner med forståelse for begge segmenter

Det er spørgsmål, som det kan være svært at svare på.

Når du som virksomhed gerne vil sikre, at du får den korrekte hjælp til at håndtere de to segmenter, er det dog vigtigt, at du vælger et bureau, der har stor erfaring både B2B og B2C. Gør du ikke det, kan du risikere, at det ene segment mister sin kraft.

Når du søger nogle professionelle hænder, der kan hjælpe dig med at få defineret dine segmenter og opbygget et online virke til hver af disse, og du samtidig søger udviklere, projektledere og fagprofesionelle med en forståelse for din forretning, bør du vende dit blik mod MCB.

Stor viden om digitale værktøjer

MCB har stor erfaring inden for både B2B og B2C, og samtidig finder du her den bedste vejledning i de online værktøjer, som du bør kaste dig over. Det er noget, der gælder alt fra det CMS, som bedst stemmer overens med dine behov til det PIM, der giver dig de mest ideelle muligheder.

Du får desuden udviklere ved hånden, der kan hjælpe dig med at nå i mål med dine drømme med nye funktioner og features, der sikrer dine potentielle købere den bedste brugerrejser.