Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål til TechMe

Før du handler


Hvordan sender i min vare?

Vi sender din pakke fra dag til dag med PostNord og GLS. Leveringstiden er 1-3 hverdage (mandag-fredag). Pakker til Bornholm og små øer kan dog tage 2 dage at nå frem.

Hvor længe går der før jeg har mine varer?

Bestiller du din vare inden kl. 14:00 så kan du forvente at modtage din vare inden for 2 hverdage. Der kan i enkelte tilfælde gå op til 3 dage før din pakke når frem.

Hvordan kan jeg følge min forsendelse?

Når du har gennemført din ordre oprettes den i vores system. Så snart vi sender din vare, så vil du modtage et Track- and Trace nummer hvor du kan følge forsendelsen.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Host TechMe kan du betale med  Dankort, Visa, Master Card, Mobile Pay samt EAN faktura (kun for offentlige kunder).

Hvordan kommer jeg i kontakt med TechMe?

Benyt vores kontakt form her. Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Du kan også sende en mail eller ringe til os indenfor vores telefontid.

Skal jeg bruge en konto for at placere en ordre?

Du behøver ikke oprette en konto for at handle hos TechMe. Det kan dog være praktisk med en konto, hvor du altid kan finde dine gamle og igangværende ordre.

Kan jeg selv afhente mine varer?

Som udgangspunkt bliver alle varer sendt. Vi kan dog godt lave enkelte undtagelser efter nærmere aftale. Skriv i ordre noten, hvis afhentning er et ønske, og vi tager fat i dig og aftaler nærmere.

Efter du har handlet


Kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere en ordre bør du hurtigst muligt skrive eller ringe til os og henvise til dit ordre nummer. Da vores forsendelser og ordrebehandling går rigtigt stærkt vil det kunne ske at ordren allerede er behandlet og afsendt. Skulle ordren være afsendt, henviser vi til vores 14 dages returret (fortrydelsesret). Se hvordan du benytter dig at dine 14 dages returret her.

Kan jeg returnere mine varer?

Ja – Du har 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at benytte dig af din returret, vil vi bede dig udfylde vores Standardfortrydelsesformular. Dette sikrer den hurtigst mulige ekspedition af din returret. Læs evt. mere om betingelserne for returnering i vores handelsbetingelser.

Hvordan returnere jeg en vare?

Følg vejledningen i vores handelesbetingelser for hvordan du benytter dig af dine 14 dages returret.

Kan jeg få mine penge tilbage?

Ja – Du kan naturligvis få dine penge tilbage, såfremt du returnerer varen  indenfor fortrydelsesrettens periode på 14 dage.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Hvis du har modtaget din vare defekt, eller den er blevet defekt indenfor garantiperioden på 2 år – kontakt da altid først kundeservice via E-mail: info@techme.dk, eller ring til os indenfor vores åbningstider. Husk at have dit ordrenummer klar ved kontakt med kundeservice. Så finder vi sammen den bedste løsning til dig!

Hvad er Jeres Handels- og Leveringsbetingelser?

Du kan finde vores Handels- og Leveringsbetingelser her.