Sådan kan du udvide din webshop til nye markeder

Står din virksomhed på tærsklen til nye markeder? Så skal jeres webshop nok også have et par opdateringer for at kunne slå igennem. Det er et stort og komplekst stykke arbejde, som ofte trækker i langdrag. Men med et PIM-system kan du gøre det arbejde meget lettere.

Udfordringer med udvidelser

Det er et stort projekt at opdatere webshoppen til andre markeder. Der skal laves produktbeskrivelser- og informationer på andre sprog, priser skal opdateres og så videre. Det er en stor opgave, som sætter virksomheden under pres, især hvis der er en fast deadline. Det øger chancen for fejl, som kan koster virksomheden penge i tabt omsætning. Heldigvis kan et system som Struct PIM hjælpe dig med opgaven.

Få hjælp med PIM-system

Det kan virke uoverskueligt at udvide din webshop til andre markeder med alt hvad det indebærer i forhold til sprog, information og priser. Men med Scruct PIM bliver den opgave meget lettere. Et PIM system gør din virksomhed i stand til at administrere og organisere informationer om jeres produkter. Det bliver med andre ord lettere at lave ændringer. Hvis I skal ændre tilføje noget information om alle jeres produkter, kan I nemt gøre det igennem PIM-systemet, og ikke sidde og opdatere hver enkelt produktside manuelt.

Automatiser processer og spar tid

Når det bliver nemmere at opdatere og ændre på diverse produkter igennem PIM-systemet, kan I spare enormt mange arbejdstimer. Det giver jer mulighed at bruge tiden på mere produktive projekter, som kan hjælpe jeres virksomhed med at vækste og nå et nyt niveau. Det automatiserer også mange af de kedelige rutineopgaver, som dine ansatte ikke kan lide, men som er nødvendige. På den måde kan du også skabe mere jobglæde hos dine ansatte og det er en virkelig være en god investering – både nu og på den lange bane.